Hur kan tiden gå så fort och ändå så segt?

Sitter ensam hemma och väntar, som vanligt... Tråkigt e vad de är, jobba på en fredagkväll e bara onödigt. Tycker synd om mig själv *snyft* Det är läskigt vad fort man vänjer sig vid att alltid ha folk runt sig, förut gjorde det mig inget alls att vara själv ibland men nu får jag panik av några timmar. Längtar till nästa vecka, då blir det iaf inge stugsittande, mohaha. Hoppas inte Roy tycker det är alltför jobbigt själv hemma... Lite orolig, men tror han klarar sig, känns konstigt iaf, har ju vart tillsammans varje kväll i nästan tre månader nu, sen han flyttade upp hit.. Jaja, en vecka får han klara utan mig.

Idag har jag städat, skrev ett blogginlägg på fm men vet inte vart det tog vägen, borta bara. Skumt.  På tal om skumt, läste nått jättekonstigt idag, såg en länk på facebook om en get med människoansikte?! Hur funkar det? Ja, garanterat mest konstiga jag hört på länge..

världen blir bara konstigare och konstigare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0