I dont know

Kom inte på nån rubrik, mest för att jag inte vet riktigt vad jag ska skriva, tänkte improvisera lite. Börja knappra på tangenterna och se vad som kommer ut på skärmen.
Idag är en seeeg dag. Det är isbjörnar och eskimåer ute, jag degar vid datorn, facebookadict som man sorgligt nog har blivit. Ska kasta ut granen idag, den barrar, tror den har dött, känner mig en aning, lite skyldig. Tror nämligen jag ev kan ha mördat den, vatten kunde nog ha hjälpt lite men jaja. Känns lite sorgligt, julen gick ju så himla fort. Lite antiklimax, man väntar och väntar, jobbar i all evighet och sen bara, sluut. Som dåligt sex ungefär, inte för att jag nååååsin upplevt det *blink blink* men ändå.
Nej, jag ska inte klaga, jul och nyår var helt underbara trots att det gick så fort, mkt tack vare en viss person som jag älskar så jag håller på att bli knäpp ibland.

Helgen var rätt kul den med, ja förutom matförgiftning på lördagen (eller magsjuka, inte riktigt säker). Fredag var vi till gävle och såg Avatar med Isabell och Johan. Den ar riktigt bra, lite nitlott att gävle, sega som de är, inte hunnit fått 3D- utrustning än, men det gick ändå. Lördag glömmer vi. Söndag sen drog vi till Torslunda och åkte pulka med Micke, Jenny och syrran. Var himla kul, tyvärr hann vi inte åka så mkt innan det blev mörkt. Men detta bör göras om inom en snar framtid!

Den här veckan blir det lugnt, fixa inför nästa vecka. Ev party på fredag med singstar, charader och champange. HOCKEY på lördag, Brynäs-Färjestad, så jävla kul!

Nej, thats it for today

PÖSS På ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0