Party och plugg

Snart helg igen, hua vad tiden går fort. Idag är man "ledig". Ja, har en jäkla massa att fixa och läsa men är hemma iaf. Imorrn har vi bara en lektion, sen är det party som gäller. Roligt roligt, älskar verkligen utbildningen, det är så kul och världens bästa klass, fast vi är 110 stycken i klassen.  Känns rätt helt enkelt, så skönt efter hur det har varit sista året. Nu väntar jag bara på att CSN ska sluta strula så jag får mina pengar också, då blir det kanon! Har så mkt böcker som jag måste köpa så behöver verkligen mina pengar nu...

Letar fortfarande lägenhet i uppsala, största problemet är att de bara hyrs ut ett par månader de flesta lägenheter, jag vill inte flytta till uppsala och vara tvungen att flytta igen om ett halvår, speciellt när man vet hur marknaden är i Uppsala... *suck*

Ska passa  på att designa om bloggen lite också, är lite väl mkt vinter här nu =P

Ciao people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0