Snart..

börjar jag plugga, jag läääängtar! E så trött på att sega runt här hemma...

Idag har jag inte gjort nått alls hittills, segat vid datorn, diskat lite typ. Ska ge mig ut i kylan och hälsa på päronen snart hade jag tänkt. Roy e och jobbar, åkte iväg med Micke imorse, får se när han dyker upp igen. Lovade att vara hemma till em, men det tror vi inte på, har dålig erfarenhet av Roy och tid.

Igår var man bakis, som fan. Blev lite för mkt dricka i fredags, men var himla kul att träffa dem igen. Blev inte roligare av att Brynäs åkte på storstryk av Färjestad, 3-0, suck. Åkte hem och tröstade oss med kebab och film, Micke ramlade över en stund han med. Vet inte, han verkar ha en förmåga att bara dyka upp när jag e skittrött. hm..

Nej nu ska jag äta frukost... och ja, jag menar frukost. Lite sent eller? Who cares

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0