städdag

Idag ska det storstädas här hemma så man har det gjort inför nästa vecka. Ska ut med alla julgrejer, städa överallt och in med alla vanliga grejer igen. Tänkte till och med gå och köpa tulpaner för att vara riktigt duktig.
Är hemma själv idag, Roy är och jobbar, saknar honom som vanligt. Jag tyckte inte det var nån idè att åka in till Uppsala, skulle bara vara nån rundvandring och info om universitetet idag. Längtar till nästa vecka när det drar igång på riktigt, verkar bli intensivt, nollningsfest tisdag, torsdag, fredag och lördag nästa vecka. Får se vad de kära generalerna tänkt ut för hemskheter =S nervös.. nej, jag? Va?

I onsdags var det knutmasso i Gimo som gällde, vi var troll hela galna familjen Melberg inkl mr Harris (som räknas som Melbergare han med). Var kul, men inte lika mkt fart som det brukar vara, tror det kan ha berott på att jag bara tänkte på att jag skulle in till uppsala morgonen efter, hade lite koncentrationssvårigheter.

Ikväll blir det lugnt, film och mys, eller singstar kanske, hm, det vore kul... måste fundera på det. Imorrn lät det som vi skulle ut i uppsala med Micke. DET vore kul, har inte vart ut på jättelänge.

Nej, nu ska man väl börja städa  då

Ha det bäst gott folk!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0