Stocken och mera nollningsfest ....

Så har man gått två dagar på universitet. Har inte gjort så mkt hittills, bara fått information och delats in i grupper. När det gäller nollningen hade vi första träffen i tisdags. Var i bergaskolans gymnastiksal och lekte diverse skumma lekar. Var riktigt kul, sen var tanken att vi skulle gå till snerike och festa men var så himla mkt folk där att vi inte kom in. Gav upp och åkte hem (höll på att frysa ihjäl) medan de kvarvarande av resten av klassen gick iväg till en annan nation som hade pub.

Idag har jag varit ledig, inga föreläsningar. Passade på att ta en promenad med tjockis (Liza, hon e SÅ FET) och städat lite här hemma.
Ikväll blir det lekar igen i bergaskolan och sen blir det stockholms nation, party party!

Kommer sakna älsklingen dock, känns jätteskumt att fara runt i uppsala utan honom. Läskigt e de, om jag e så här beroende av honom nu, hur ska det bli i framtiden? Jag älskar honom, och är ju underbart att jag saknar honom, men vill kunna ha mitt eget liv med, åtminstonde kunna gå ut med klassen EN kväll utan att bli helt tossig... Ja, det är illa, kan nog vara att jag inte är van att vara ute själv längre, har ju inte vart det på nästan ett år...

Nej, nu ska jag börja fixa sminket ;)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0