Di leva

Hej, det här är di leva... hua, alltså karln ger mig rysningar, och inte den bra sortens... de borde förvarna folk innan de lägger in hälsofarliga reklaminslag på spotify :S

Nåja, nog om det. Igår var jag och Isabell ner till klubben och tränade en sväng, är så stolt över min vovva. Allt verkar ha fallit på plats, det känns som att vi äntligen förstår varandra. Visst, vi behöver fortfarande träna mer på att tajta till svängarna, nedfarten på A-hindret m.m men är bara sån härlig känsla när man känner att allt funkar =) Ser fram emot tävlingarna i augusti, förhoppningsvis sitter känslan kvar på tävling med, haha.

Idag ska jag iväg och jobba igen, fast bara 16-21 den här gången. Therese (en annan Therese alltså) på kontoret ringde och ville att jag skulle jobba imorrn med, typ 9-16 men jag vet inte, skulle verkligen vilja ha en långhelg nu, speciellt eftersom jag jobbade förra helgen och i princip hela nästa vecka... Men snart, snart drar vi till England 5/8 drar vi iväg, kommer väl tillbaka runt 17/8 tror jag. Vi ska ta bilen ner till Amsterdam och sen båt till Newcastle , ska bli så himla kul! Taggad som f.a.n. Sen får vi se vad som händer i england, man vet ju aldrig vem som kan dyka upp där ;)

Ha det bäst gött folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0