Grillkväll

Ikväll blir det grillkväll med kubb och hockeyspel hemma hos päronen i fors. Jag börjar dock oroa mig lite för vädret, det verkar mulna på och nån tidning pratade åska :S Fast det kan väl vara mysigt att sitta inne och dricka lite när det åskar lite med... försöker jag intala mig iaf. Annars har det varit lugnt idag, var ut och sprang lite på morgonen. Det är otroligt vilken skillnad det är att springa på morgonen (före frukost) och på kvällen. Var skitseg imorse men tog mig runt iaf *stolt*.

Igår var jag och Liza och tränade för första gången på över en månad. Det gick faktiskt riktigt bra. Kontaktfälten tog hon till och med bättre än hon brukar? Blev lite error i slalomet på slutet, tror jag kanske tog mig lite vatten över huvudet. Håller ju på och försöker lära henne att leta igången i slalomet, och gjorde det nog lite väl svårt, Liza fick helt hjärnsläpp och ett tag kunde hon inte slalom alls, men sen så lossnade det igen... hmm. 

Nu är jag kaffesugen, fikadax kanske?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0