Helg nu sägs det...

men jag vet inte, jag jobbar ikväll. Roy drog iväg och jobbade... trååååk. Det är inte det att jag inte vill jobba, trivs jättebra på wesslandia skulle också vilja ha semester, i augusti DÅ. Ledig och trip till england med älsklingen, härligt!

Gårdagen var kul iaf, kom hem vid 17 från karlholm och sen drog jag och Alec till uppsala. Käkade mat och gick och såg eclipse. Superbra film såklart <3  Jacob, mhm :P Fast måste hålla med syster min och säga att Jasper såg himla hot ut han med, men jaja enough fjortissnack. 

Idag är det som sagt jobb och ångrar verkligen nu att jag inte har körkort... slutar nio och bussen går inte förrän vid tio så är inte hemma förrän vid elva, blä.

Kaffetime nu då, allting blir bättre med lite kaffe.

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0