Ny vecka

Helgen var helt superhärlig! I lördax var det grillkväll med fotboll, kubbturnering (som vi, dvs jag, Alec, Joel och Sara) torskade rätt bra :P och bordshockeyturnering där jag lyckades vinna över Syrgak men bli utslagen av mamma... lite pinsamt men mor min var ju helt vild, haha. Jättekul var det hursomhelst! På söndagen var vi uppe tidigt eftersom mamma skulle iväg till gryttjom och kasta sig ut från ett plan på 4000 m höjd. Med fallskärm och gubbe på ryggen som tur var då. Storvikarna, vi + Micke var där som support men mamma verkade bara tycka det var skitroligt, och ska jag vara ärlig såg det faktiskt riktigt härligt ut. Jättesugen på att hoppa jag med, om det inte vore så jäkla dyrt, typ 3000 kr, som jag inte har just nu... nästa sommar DÅ! Efter fallskärmshoppet blev det korvgrillning, fika och filmvisning (de filmade när hon hoppade) hemma. Mys. På em stack jag och alec ut med kanoten först och sen tog vi med oss Liza och cyklade ner till frebrobadet och badade. Jätteskönt var det i vattnet, Liza simmade runt och såg överlycklig ut. Hon såg ut som hon smilade från öra till öra, om nu en hund kan se ut så...

Vad händer idag då? Inte mkt, är ju så himla varmt igen... Kan inte ut och springa, kan ju inte ens ut och gå utan att få solsting.... Ikväll ska man jobba igen, 17-21. Imorrn jobbar jag iaf dag, 7-13, skönt. På kvällen blir det nog ön, ledig på onsdag så lika bra att passa på ;) Sen hade vi tänkt åka till gräsö i helgen men visade sig att jag jobbar fredagkväll och lördagkväll (trodde jag jobbade söndagkväll) så funkar nog inte...

Lägger in lite bilder från helgen. Hoppas alla har det bra i solskenet! Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0