sjuk vovve

Kom hem igårkväll och möttes av en väldigt låg och seg Liza. Tänkte inte så mkt på det just då men under kvällen blev hon ännu sämre, var varm, drog in svansen mellan benen och drog upp magen så hon såg ut som en vinthund... hon såg ut att ha jätteont och jag fick panik, tänkte en massa underbara saker som tarmvred, livmoderinflammation, borelia, irlichia... hemskt :S  Gick ut och gick med henne en stund och ringde paniksamtal till mamma. Liza verkade bli piggare av promenaden och mamma lyckades övertyga mig om att Liza inte skulle dö så efter det var jag lite lugnare. Kunde fortfarande inte sova och var nog upp en gång i timmen hela natten för att kolla till pluttan. Men idag verkar hon må bra igen, pust. Nu är det bara jag som känner mig helt död efter att inte ha sovit på hela kvällen, härligt.
Ja, annars idag blir det lite mera jobbande, back to the place to be, karlhom, oh yeah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0