Sunshine

Underbart varmt, om det nu inte hade varit så att jag ville ut och springa en stund. Kan man få önska att det blev molnigt nån timme så man hann ut och röra lite på fläsket en stund?  Jobbar fram till onsdag nu sen ska jag vara ledig 4 dagar. Mys, hoppas det blir sånt här väder då med. Kanske åka till rullsand och bada en hel dag. Jag och Roy var där igår en stund innan jag skulle iväg och jobba. Det var helt underbart, ganska mycket folk såklart men ändå helt okey.

Vad händer annars? Väntar fortfarande på att Liza ska sluta löpa, men nu är det inte många dagar kvar iaf. Sen ska jag träna för glatta livet :P Funderar på om jag ska låna ut henne så hon kan vara med på vår tävling i Tierp 19 september. Nån som vill låna en hund? Får ju inte tävla själv eftersom jag ska vara TL... Blir bra när vi får en till TL på klubben så vi kan turas om, vore ju roligt att starta nån gång på hemmaplan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0