Time

Så var det fredag igen, var sjutton tar tiden vägen? Håller med damerna på jobbet, det är bara midsommar och julafton hela tiden :P Idag jobbar man kväll igen. Trodde jag var ledig imorrn och jobbade söndagkväll så hade tänkt hänga med familjen till gräsö i helgen, tyvärr visade det sig att jag jobbade imorrn kväll och var ledig på söndag så det gick ju inte men det är väl okey. Snart snart snart drar vi iväg till uk, underbart! Längtar verkligen. Blir båt från Amsterdam så man hinner väl se lite av europa på vägen. Får se om vi stannar i tyskland och hälsar på "the germans" som Roy skulle ha sagt :P Så himla kul ska det bli hursomhelst!

Nästa vecka ska man försöka hinna med att träffa Sandrorna igen, verkar smått omöjligt av nån andledning. Jag jobbar dumt nog måndag till torsdag, och Sandra skulle bort i helgen och visste inte om hon behövde åka redan på fredagen. Tror nån där uppe har nått emot att vi träffas :S Men skämt åsido vore det jättekul att träffa dem igen, saknar mina Sandror och kan ju inte påstå att vi träffas så där överdrivet ofta =/

 

Nu ska jag ut och springa lite runt vegavallen innan jag ska till polisen och fixa nytt pass =)

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0