Volontär?

Tydligen, skulle ha varit ledig igår men promenerade, eller ja, åkte bussen, iväg till Wesslandia iaf. Visst är det trevligt när man tycker om sitt jobb :P Jaja, var bara 4 timmar så är väl okey, inte mycket att göra åt det. Lite jobbigt att jag måste jobba på torsdag nu när jag trodde jag skulle vara ledig men det är som sagt bara 4 timmar. Ledig i helgen iaf, ska bli så skönt! Blir grillfest och spelkväll hos päronen på lördag. Skulle ha varit kul att åka in till uppsala på fredag men har inga pengar, stackars mig :(
Molnigt idag och det är nääästan lite skönt... nästan, ska passa på att sticka ut och springa lite runt vegavallen tänkte jag. Sen bär det iväg till wesslandia för lite jobbande igen.

Ha det gött folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0