England vs USA

Precis sett Roy skutta ut i regnet, sjungande och vilt leende. Vad kan detta bero på undrar ni? Hans underbara flickvän? Nej, inte den här gången, ikväll är det tydligen England vs US i fotbolls VM.  Roy drar så klart in till uppsala för att träffa några kompisar och glo på matchen. Inte för att jag tror att England behöver oroa sig, de har ju Roooooney, men iaf.  Tanken är att möta honom, Roy alltså, Roney vore väl att be om liite för mkt, haha,  senare i uppsala och ut och festa. Fy fan vilken kväll jag kommer få om de förlorar, de måste verkligen vinna :P Vad gör jag då, ensam i lägenheten. Lyssnar på bra musik och chillar med en kopp kaffe, funderar på att vara onyttig och blanda ihop en white russian, vore najs bajs.

Ännu en bra låt, jag har en youtube period just nu, tacka och njut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0