Härlig dag

Iväg till rullsand med modern runt lunch, låg där och stekte i solen fram till typ halv tre. Jag lyckades även ta mig ner i vattnet för första gången i år, mmmhhhh.  Jättehärligt var det, dock lite irriterande att det kom en massa dimma farande. Första gången jag förstått uttrycket "dimman rullar in", för den gjorde verkligen det, som en sandstorm på TV.n ungefär, coooolt.

På em blev det snabbstädning av katastrofzon, uthämtande av nycklar eftersom de ska byta lås här snart och sen bar det iväg på joggingrunda med vovven. Mamma lyckades övertala mig att vi ska springa tjejmilen nästa höst, spännande, jag menar, det är ju inte omöjligt. Sprang ju 5 km idag utan att dö, 10 km ska jag nog klara. Var äckligt mkt myggor på vegavallen dock, gick ju inte att sakta ner två sekunder för då blev man av med en liter blod. Lyckades desutom svälja två stycken och få en i ögat, jävla odjur!

Nu sitter man och njuter av bra musik, dricker kaffe och väntar på att älsklingen ska komma hem. Sämre kan man ju ha det här i världen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0