Inget vatten igen...

Nu har de stängt av vattnet igen, jag blir så jävla galen på detta. Hade tänkt städa lite nu på fm men nej, tydligen inte. Kan de inte åtminstonde förvarna folk innan de stänger av vattnet. Grrr.

Ikväll blir det en kort visit på Wesslandia igen. Var där igårkväll med, verkar helt okey. Tror jag kan trivas där över sommaren. Just nu längtar jag bara till midsommar så man kan få umgås lite med älsklingen igen. Har typ knappt sett till honom på evigheter. Var ju borta hela helgen och sen har han jobbat som en galning nu hela veckan. Igår kom han hem mitt i natten och såg ut som ett spöke, stackarn. Alla vill ha allt klart innan midsommar, inte bryr de sig om att han får jobba ihjäl sig, suck...

Nu blir det långpromis med vovven i det underbara vädret, najs =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0