Jobb igen i solskenet

Tänk om man kunde få semester, men icke. Om sisådär tre år när jag börjar jobba kanske... suck. Fast jag ska väl inte klaga, är faktiskt helt okey på wesslandia. Idag har man sovit till 10.00, skönt. Var så trött igår så det värkte i hela kroppen, trodde ett tag att jag höll på att bli sjuk men idag är det okey igen.

Hoppas fortfarande på att bruden ska sluta löpa så vi kan tävla på torsdag, kanske kanske... Känns som hon har löpt i evigheter nu, bläää. Jag vill träna igen nu!

Btw, som bevis på att jag har sagt det innan det händer, tror jag Brasilien kommer vinna VM. Jag menar, jag är verkligen inget fotbollsfan, men som de spelade mot Chile igår var till och med jag imponerad. Tjusigt...

Nu blir det mera kaffe innan man måste masa sig iväg och jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0