Klippa håret..

Jag är förvirrad. Jag vill klippa mig, men ändå inte... I normala fall när jag går och klipper mig tar de bort halva håret ju, och jag trivs verkligen med mitt hår som det är MEN, och det är verkligen MEN, det ser så risigt ut. Topparna ser ut som fågelbon och kammar man det så är det rufsigt igen efter en halv sekund. SÅ frågan är ladies and gentlemen, klippa eller inte klippa? Och om klippa hur mkt klippa? Kort? Lagom? Jag vet helt enkelt inte vad jag vill, suprise suprise :P

Lägger in en, inte helt bra bild (bara för att jag gillar bilder på mig, hahaha) på hur det ser ut nu...



På tal om nått helt annat så var Isabell här på kaffe idag och skvallrade om att de har brist på vikarier på Danielsgården så man får väl pallra sig dit nån dag och söka jobb. Imorrn... Suck på mig!

I helgen drar man till Karlstad men Karin, mamma och ev Isabell. Ska bli himla kul! Titta på en massa duktiga SM-ekipage, dricka vin på campingen på kvällen och bara mysa. Härligt!

Idag blir det helstädning av lägenheten och joggingrunda runt vegavallen i regnet, som jag för övrigt är så less på, men så länge det inte snöar så =)

Ciao people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0