Run for ur life

Nutritionsveckan snart avklarad, bara tentan kvar imorrn. Börjat fundera mkt på det här med motion och nutrition, och hur otroligt viktigt det är att motionera framför allt. Lite livrädd blir man ju...
Bara tentan kvar nu sen är det SOMMARLOV! Måste ut och fixa lite jobb, tänkte bara satsa på timvik i sommar iof men ändå :P

I helgen blir det båtresa till skokloster med päronen och sen pratade Roy om att åka och campa nånstans, låter som en helt okey helg i mina öron <3
När det gäller sommaren vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, blir England i augusti och hälsa på Roys familj, tror Ash, Crystal och Makoa skulle komma över också enligt rykterna. Spännande att träffa dem efter allt jag har hört. Känns lite konstigt nästan som jag känner dem fast vi aldrig träffats.. hm.. Spännande som sagt :P Sen blir det ju Agility SM i Karlstad i juni, tror det bara blir jag och mamma som åker, plus Karin då. Ska faktiskt bli riktigt kul
En massa tävlande blir det väl också så klart, försöka ta mig upp i 3.an innan hösten.

Back to studying, wohoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0