Skit!

Säger jag bara, den här dagen kan gå och dö. Jag orkar inte mer! Har PMS ändå, irriterad på hela världen, skavsår så man inte ens kan gå ordentligt under foten, huvudvärk och nu börjar allt krångla inför imorrn med. Jag ska sluta ordna saker, det blir bara knas och fel och skit. Modern och Isabell måste jobba till 12.30 imorrn men Karin och Lena vill åka vid 11 för att hinna ner med husvagnen, vilket jag iof kan förstå. Våran jävla bil är trasig så vi kan ju inte åka själva heller som de var tänkt från början så vad gör jag nu? Stannar hemma?  Det är ungefär den tanken jag har, jag skiter i det!
Nu ska jag ut och springa så man får glömma den här röran en stund, uuuuurrrrrkkkk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0