Det är nått skumt som händer...

...huvudet snurrar, koffeinintaget 4-dubblas, omvärlden försvinner i en dimma, högen av papper och böcker växer ikapp med berget av disk. Frukost, lunch och middag byts ut mot godis och koffeintabletter.. vad kan det vara? TENTAPLUGG! Har dragit igång med intensivpluggandet inför tentan på torsdag, omvårdnadsprocesser, smittovägar och journalföring pressas med våld in i huvudet. Hjärnan luktar smått bränt gummi.  Är det okey att tycka att det är rätt kul? Ja, jag är störd, gillar känslan av att plugga arslet av sig, eller ja, att sitta på tentan och inbilla sig att man kan detta iaf. Utbildningens första tenta:  MAN FÅR JU INTE KUGGA! En härlig känsla av vild panik och total utmattning. Tjohoo =)



Men nu ska jag nog ge mig för ikväll tror jag, dags att döda av lite kunskap framför TV:n

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0