Lost at sea



Sitter och letar kryssningar, blir så irriterad på dessa åldersgränser, 23 överallt. Går att åka med vikingline till helsingfors och åbo, då är det 21, men annars e det rätt dött... jaja, 3 dagar till helsingfors vore inte helt fel de heller, boka nått när Roy kommer hem. Är alltid för liten, tycker att är man myndig vid 18 ska man väl ändå vara vuxen då, men icke, man får vara glad om man räknas som vuxen vid 25 tror jag... Okej, man e inte speciellt vuxen vid 18, men över 20 iaf då... Idag är man hemma och jobbar med PM i omvårdnadsteori, roligt roligt... Väntar på att resten av gruppen ska skicka in sitt så jag kan klippa ihop allt. Funderar på om jag ska ta en långpromis med Lizafiza. Hon var så trött igår efter agilityträningen så måste nog bygga upp kondisen lite där :P Är så underbart väder jag har haft vårkänslor hela veckan, så himla underbart med solsken och plusgrader! Mys <3 Igår var intensiv dag, var till bälinge oh tränade och sen var jag och simmade  i örbyhus med Alec på kvällen. Är så avslappnande att simma. Kände mg faktiskt piggare när jag åkte hem därifrån än jag gjorde när jag åkte dit :P

Nej, nu ska jag laga lunch och ta en promenad med skruttplutt

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0