Tenta, tvätt och mera förkylning

Idag har man då skrivit klart etiktentan, sista minuten som vanligt. Läskigt var det att skicka in den, jag tror att det blev bra, men det är ju så svårt att veta. När det desutom står "dokumenten kommer plagiatkontrolleras" blir man ju ännu mer nervös! Känner mig skyldig bara av att läsa det, har inte plagierat, tror jag... men man vet ju aldrig... creepy :S Har tvättat, fyra timmar också, wonderbar! Med jätteförkylning farande runt huvudet. För att göra dagen bättre är det snöstorm och jag börjar 8 imorrn, ja, tänkte att jag tar all skit när jag ändå är igång och klagar.

Nej, det här blev ju bara ett deppigt inlägg, ska sluta skriva nu

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0