Uppflyttning, hälsofrågor och agilitytankar

Så här några dagar efter Rättvik. Vi dubbelnollade, men är inte säker på om jag ska vara nöjd eller inte. Jag kunde ha chansat mycket mer, litat på henne och inte "safeat" så mkt. Det blev bara bakombyten, eftersom jag känner mig säkrare då, kan vara med henne och minskar farten... speciellt hopploppet kunde vi gjort mycket snabbare, det var ingen svår bana men jag vågade inte chansa. Oandra sidan var målet för dagen att nolla och få mina uppflyttningspinnar, och det gjorde vi ju, så jag borde vara nöjd... Ogillar bara känslan av att jag inte gjorde mitt bästa.. hmm.  Diskuterade mål på cirkelmötet igår och mitt mål blir verkligen att VÅGA MER och öka farten, men jag tror det hör ihop. Träningstävling 28 mars så då får vi köra =)

Idag ska jag svara på hälsofrågorna, som tydlingen inte ska vara alltför lätta... sen ska jag försöka hinna ner till bälinge och träna lite. Grejen är att det tar så lång tid att åka dit, träna oh åka hem så jag vet inte om jag har tid, fast jag är "ledig" hela dagen.. Längtar till sommaren nu.

Måste dra igång och jobba nu, Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0