Gävle och det här med tävlingar...

Efter tvådagars tävling i gävle... Det gick sådär... Igår nollade vi agilityklassen, vi kom 3.a och fick vår andra agilitypinne, en pinne kvar till 3.an :P I hoppklassen igår hade jag tänkt helt fel när jag gick banan, vilket jag insåg innan start men valde att chansa och köra på min plan, vilket, som jag hade misstänkt, inte funkade och vi diskade oss. Resten av banan gick helt okey dock, lite irriterande. Idag diskade vi oss i båda klasserna. I hoppklassen stack hon och tog en tunnel istället för att lyssna på mig och svänga, precis om igår misstänkte jag att hon skulle göra det redan innan, skrek som en galning men borde nog ha varit ÄNNU tydligare. Blev disk, precis i slutet av banan dessutom, irriterande igen. Agilityklassen gick inte alls bra, vi lyckades av ren tur hålla ihop till slutet men sen blev det av någon andledning error vid balansen och eftersom vi redan hade en vägran tog jag om kontaktfältet för att vara tydlig och vi diskade oss men men... Nu får vi se, hade tänkt att vi skulle ta paus nu ett tag, men tror vi kör på maj ut med tävlingar Avesta 22-23 maj och Olandstrakten 29 maj + en inoff träningstävling i Skutskär 20 maj. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0