Ledig

Idag blir det agilityträning på tbk är tanken. Roligt. Fast egentligen borde jag plugga... jag ska plugga... men först ska jag träna. Blir tävling igen 29 maj.. hoppas på sista pinnen och uppflytt till 3.an. Känns lite halvläskigt men why not... min lilla lizskrutt i 3.an, hej och hå. Fast det mesta tror jag beror på att vi har haft Roy med oss, jag har liksom skärpt till mig på tävlingarna, insett att man faktiskt måste tro att man kan vinna för att vinna... Världens bästa coach <3 Även om jag hatar honom ibland när det inte går bra och han spenderar en timme med att tala om vad jag borde ha gjort, grrr..

I helgen tror ja att det blir SM i klättring (som tydligen var i Gävle) med Roy, sen blir det partiii på lördagkväll, wohooo! Första helgen på länge man kan festa utan att behöva tänka på att det är tävling dagen efter.... Behöver festa lite nu, glömma allt en stund...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0