Sommar

Jag blir lika chockad varje år. Man går runt och ser snön falla, det är kallt och mörkt och sen pang- så är det sommar. Nästa vecka är det tenta i anatomin, jag försöker tänka positivt men har redan inställd på omtenta... har varit lite off på slutet om man säger så... men omtentor är inte livsfarliga och bara en chans att lära sig allt ännu bätttre, som en mkt vis dam på SSK-utbildningen sade... eller det är det jag försöker intala mig iaf. Sommar, jag vet inte vad jag ska göra. Känns konstigt att det inte finns Forshem att gå tillbaka till, det har liksom varit lite sommar. Träffa alla igen och dricka kaffe i solen, jag kommer sakna det... Som allting annat i livet, det är väl dags för nånting nytt och ibland kanske man behöver en liten knuff och må lite dåligt för att komma igång... Jag känner att jag mer ramlar över saker i mitt liv än har kontroll och styr det själv. Det känns liksom som hoppsan, där snubblade vi över Roy och oj då, där var det en rolig utbildning jag vill gå osv... Vaddå ha kontroll över sitt liv... Det är både läskigt och lite halvhäftigt, för det brukar ju bli bra trots allt. Kanske borde bli religös.
Nu ska jag snubbla vidare med livet

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0