Tankar efter gårdagen

Härlig dag i solen var det, var riktigt brun (läs röd) bränd när jag kom hem =) När det gäller tävlingen hade vi inte vår bästa dag, en nolla med ganska seg tid fick vi till i ena hoppklassen, det räckte till en 6.e plats och vår första hopppinne. Den andra hoppklassen gick också helt okey första halvan, det är nog den klassen jag är mest nöjd med. Jag VÅGADE gasa på, vi fick till svängarna riktigt bra och allt flöt på. Tyvärr tappade jag henne en millisekund på slutet vilket gav disk, men det gjorde inte så mkt. Det var flyt och stämde helt enkelt, härlig känsla =)

Agilityklasserna däremot vet jag inte vad som hände, vi rev första hindret i bägge klasserna. I agilityklass A tog vi fel väg (matte fick hjärnsläpp) och blev diskade men i agilityklass B vet jag inte vad som gick snett (eller snarare vad som gick rätt). ALLT SKET SIG! Vi rev första hindret, gick ur slalomet, hoppade av gungan, for hit och dit, till slut tog jag bara med mig Liza och gick av banan, det var bara jättefel och katastrof hela skiten. Det är väl sånt som händer ibland antar jag... nu blir det att försöka glömma det och ladda om inför nästa helg.

Ikväll blir det nybörjarkurs på TBK. Är så kul att möta lite nya entusiaster. Blir en riktig ungdomskurs den här gången, ska bli spännande :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0