Tentan avklarad

Den kändes lättare än jag hade förväntat mig.. hade iof förväntat mig nått mardrömslikt, men ändå. Det oroar mig att den kändes så.. inte lätt men osvår, om det är ett ord. Men blir det omtenta så blir det, då får man ju som sagt bara en chans att lära sig allt bättre. Nu drar vi igång nutritionsveckan imorrn innan det är SOMMAR, härligt. Fortfarande inget sommarjobb, dock tror jag begynnande magsår av allt oroande...

Roy har varit magsjuk idag, stackarn. Hoppas verkligen jag klarar mig, har inte tid att vara sjuk... men det hade iof inte han heller.

Nu ska jag återvända till eurovision semifinalen, inte ett dugg bra låtar men en del söta pojkar att smygkika på medan pojkvännen sover (A) Han britten från cypern var himla söt, kanske har nån grej för brittiska pojkar?

Anyway, kaffe? och eurovision nu innan sovdags....

Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0