Tentaplugg tills huvudet skruvas av

plugga, plugga och plugga. Kaffet är slut.. crap.. paus för att köpa mera kaffe.. plugga mera... jag blir seriöst snurrig av detta :S och snart är det sommar och jag har inget jobb... snyft snyft...

Nej, skriva om nått roligare... hm.. agility? :P  Var träningstävling i Skutskär igår, Liza var helt underbar i första klassen. Så härlig känsla när det bara flyter på. I andra klassen blev jag så fast i en svårighet på slutet att jag lite missade svårigheterna i början. Kanske blev lite nonchalant också. Sista hoppklassen var bara  flum men kul iaf =)
Hoppas hon kan hålla sig från att börja löpa till efter nästa helg men sån tur ska man väl inte ha...

Nej, nu ska jag fortsätta plugga

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0