Update av bloggen

Innan jag joinar min snarkande pojkvän. Dagen har spenderats fast på soffan med näsan i människokroppen... boken alltså..  Huvudet bara snurrar och läste minst 10 gånger att luften ner till lungorna befruktas? Vilket jag först inte alls kunde förstå men det lät ju kul.. Tog en stund innan jag insåg att det faktiskt stod befuktas och inte befruktas... inte alls lika kul att läsa om lungorna längre...  Nu har jag till min stora glädje läst igenom och sammanfattat hela boken, morgondagen ska ängnas åt att kolla igenom gamla tentor och svara på instuderingsfrågor... Hoppas det funkar, men är just nu inte helt säker.

Lite agilityträning hann vi med en stund på kvällen. Hade tänkt ta bussen ner till klubben men kommer ner till stationen i Tierp och möts av ett hav av folk?! Tydligen hade det blivit nått elfel i örbyhus ( så klart) och tågen kunde inte gå... Blev kaos på bussen så jag ringde mamma, som tursamt nog var hemma och var snäll nog att skjutsa mig. Träningen gick superbra, min lilla gumma känns så fin just nu så jag hoppas verkligen hon inte börjar löpa före tävlingen på OTBK på lördag... men om man ska döma av hennes hårafall ska man nog inte hoppas för mkt...  MKt folk kom det också och Inger hade fixat riktigt roliga tunnelövningar så det var jätteroligt!

Nu ska jag gå och sova och drömma om kroppsdelar och organ...  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0