valpsugen

Jag är så himla sugen på att skaffa en till bc så det kliar i fingrarna. Jag vet, det skulle inte funka med mitt liv just nu men man kan väl alltid drömma. Mina väldigt bra argument emot att skaffa en till vovve: jag har inte tid med en valp, Roy kan inte ha med sig två hundar till jobbet, jag har varken bil eller körkort vilket gör det skitajobbigt att ha med sig två hundar om jag som nu måste åka buss och tåg.... men det hjälper inte, det kliar iaf i fingrarna :P Men lugn bara lugn, jag ska inte... än. 

Agilitycupen i tisdags gick okey, trots disk, blev lite överpetig men med tanke på att hon hoppade av gungan i märsta tror jag att jag gjorde rätt. Det är bara så himla läskigt när folk förväntar sig att man ska vara skitduktig, och visst, en klass 1 bana borde vi klara lätt men jag får iaf panik. Dumma huvud, jag borde så klart vara glad att folk tror på oss, inte få panik... nej, dumma dumma huvud. Nån som vill byta? Roy försökte förklara för mig att man måste vara lite snobb när man tävlar, man måste veta att man är bäst... jo, han har säkert rätt som vanligt, men min skalle är iaf skitjobbig, det ÄR läskigt när folk förväntar sig att man ska vara nått slags proffs, jag känner mig inte så bra... mupphuvud :P

Och mitt liv förutom agilityn just nu? Plugg, njurar, syra-bas reglering, sinnen, skelettet, endokrina körtlar osv osv... jag är kort sagt en riktig tönt för tillfället, hundar och skolan, ev lite pojkvän, det är mitt liv just nu, wohoo parti :P men vem bryr sig egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0