Visit in reality

Komplicerad, som alltid. Idag skulle jag ha åkt in och haft tankenöt men vi håller på till 17 och insåg att jag, oavsett vad jag hittar på ikväll måste vara hemma senast 16.30, vilket innebär att jag hade varit tvungen att gå vid 15. Valde att stanna hemma och maila in svaren till läraren istället. Men jag känner mig så grymt skyldig så det är inte klokt. Varit så trött idag också, var uppe vid 8 och började plugga, vid 10 kunde jag inte hålla mig vaken längre utan somnade på soffan och sov till 12... Jag tror inte det är helt normalt... Har dessutom magknip inför kvällen, skulle springa vårruset i gävle, men har lyckars boka in kursen samtidigt. För min del är det inte så farligt, jag kan springa nästa år, men tror mamma blir besviken och det känns ju lagom roligt... Om det fanns en knapp för att försvinna från planeten ett tag skulle jag just nu trycka desperat på den. Som om inte det vore nog har jag lyckats trassla till allting annat med.. Hur kan man älska någon så mkt och ändå såra dem, hur kan nått vara så perfekt och ändå så otroligt komplicerat... Vad hände med "de levde lyckliga i alla sin dar"? Finns det ens nått sånt? Nej, jag vill ha en egen måne, som Ted Gärdestad skulle ha sagt... Så där cyberspace, nu har jag öst ut mina problem för allmän beskådan, enjoy..

Ps.. snygg bild va? Lite stolt över mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0