Friday again again...

Med risk för låta gammal, men herregud vad tiden går fort. Idag har dagen tillbringats på fyrklövern i örbyhus där magsjukan härjade som bäst, mysigt... Therese drog fram alla ssk- kunskaper och tvättade händer som en galning men tror inte det hjälper så mkt på dagis tyvärr... Det hade varit en rolig seminarieuppgift, hur hindrar man smittspridning på dagis :P Ikväll blir det nog lugnt antar jag, boyfrienden är inte ens hemma än... Är smått uttråkad men kan inte bestämma om jag är partysugen eller bara uttråkad ändå? Hmmm...  Nästa vecka är det TENTA-vecka, två tentor ska avklaras, underbart <3 jag menar, jag började nästan oroa mig för att jag skulle behöva skaffa mig ett liv nu helt plötsligt, hua ;)

Ha det gött folket!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0