Leeedig

and guess what, friday again :P Gårkväll var man på hockey med fadern, och fick ÄNTLIGEN SE BRYNÄS VINNA!!! Wonderbart var det, 2-1 mot Skellefteå, riktigt spännande match, tycker dock domarn var liiite överkänslig man jaja, vad vet jag, ingen hockeyexpert direkt. Tenta hann man också med igårmorse, statistik och vetenskaplig metod, får se hur det gick, jag är osäker, väldigt osäker....

Så vad ska man då hitta på idag när man är ledig? Iväg till TBK och träna så klart, vad annars? Inofficell tävling i Knivsta på söndag, med båda hundarna, får se hur det går. Elvis är bara med för att ha kul, han klarar inte riktigt av när man sätter press på honom så får se hur vad han tycker... Planen är att lägga fokus och pressen på Lizan, som bara tycker det är roligt när hon får jobba, och låta Elvis skutta med. På tal om agility så har jag anmält mig till handlingkurs för Anna Muller i Bälinge i november. Ska bli skitkul, var läänge sen jag gick kurs och skulle behövas känns det som... Vet liksom inte riktigt vad jag ska träna på? Skulle va bra om nån kunde se vad vi behöver lägga fokus på för just nu känns det som det bara är en massa småsaker som jag tränar, vet inte, vi får se vad som händer :p

BTW ikväll blir det Uppsala igen, förhoppningsvis dra ihop lite folk ;) Paaartyyy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0