Galen helg och skolstart

Lördag was craaazy! Jag, Isabell och Roy skulle åka in till uppsala och ta några cider, lugnt och stilla, kommer till stationen och guess what? Tåget till uppsala är inställt. Bestämde oss hastigt för att åka till Gävle istället. Orkade inte vänta på tåget men lyckades få Isabells supersnälla broder att skjutsa oss till Gävle. Väl där ringde vi upp päronen som varit på crushing med Susanne och nu satt på Harrys och drack drinkar. Drog till Harrys vi också, fick betala 100 kr för att komma in, så vi blev kvar där, hade tänkt dra till heartbreak men insåg att vi inte hade pengar nog till det :P Harrys var kanske liiite fel åldersgrupp för oss men sjukt kul var det, blev drinkar, tequila och mera drinkar. Dansade arslet av oss och jag hade såna jäkla skavsår på låren när vi skulle gå hem så jag knappt kunde gå (note to self, använd strumpbyxor om du ska dansa hela natten i tajt kjol). Tur att man har snäll boyfriend som BAR runt mig på ryggen! Det var hursomhelst en riktigt galet rolig kväll men riktigt härliga människor =)

Idag började skolan igen, termin 4 :S känns helt overkligt. Blev en kort dag idag som tur var, vi skulle ha haft lektion 13-15 men den flyttades till imorrnkväll så jag slutade 10, var hemma vid 11 :p Blir iof lååång dag imorrn istället men det får man väl stå ut det. Slapp 3 timmars håltimme mellan 10-13 idag iaf =)

Lägger in en bild från i lördax, tror vi kanske har missuppfattat det här med att rida... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0