springa springa ... en vecka till tjejmilen!

Det ska bli så kul! När man tänker hur långt jag har kommit på lite drygt ett år. I början av förra sommaren var mitt mål att orka springa runt 5.an på vegavallen och nu ska jag snart springa ett "riktigt" lopp, på 10 km =) GLAAD! Snart börjar skolan igen, jag lääängtar! Det lät så härligt med sommarledigt i början av sommaren, men efter nästan 3 månadet hemma börjar det bli något trisst...

Sitter och funderar om jag ska vandra ut till fors och springa på löpbandet eller om jag ska ta en långpromenad runt Tierp istället, känner inte som att kroppen är riktigt med på noterna idag, hoppas jag inte börjar bli förkyld :S Vore katastrof....

Ikväll blir det sushi i Uppsala med pojkvännen<3, härligt, sen blir det agilityuppvisning på Månkarbodagen imorrn och partyyy på kvällen med bästaste Isabell, var ett tag sen, ska bli grymt kul! Blir nog Slick och Gävle tror jag :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0