Förändring

Kände mig sjuk så beslutade för att skippa föreläsningen idag. Satte mig istället och såg "you can heal your life" som jag lånat av mamma för hundra år sen. Fick många funderingar. Det viktigaste är nog när det gäller kärlek, som jag tror många känner likadant, jag insåg, med viss fasa, att jag definerar hur lycklig jag är och hur jag älskar mig själv med hur andra får mig att känna. Om jag inte är lycklig är det för att något saknas i mitt liv, det är nån annans fel. Det jag insåg idag är att det är inte sant, ingen annan kan göra mig lycklig, det är bara jag som kan bestämma det. De kan hjälpa, de kan kanske påverka, men bara jag kan bestämma om jag vill vara lycklig eller ej... Både skrämmande och underbar tanke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0