Silence..

Ni vet alla tankar som alltid far runt i huvudet, skolan, vänner, familj, förhållanden, upp och ner, runt runt... Saker som måste göras, saker som gjorts, förändringar, drömmar, rädslor, hopp... Jag satt i ett kallt ridhus igår och insåg plötsligt varför jag älskar agilityn så mkt. Visst är det härligt att få visa vad jag och vovven kämpat ihop, alla timmar av träning som förhoppningsvis gett resultat, men det är inte därför... Jag satt där i ridhuset, väntade på banvandringen, åt min iskalla matlåda och insåg... tystnad... ingen virvlande tankar om framtid och saker som borde göras eller saker man ångrar.. det var bara här och nu, inget annat. Det var en paus från verkligheten en stund, en chans att fokusera på nånting enklare... Det är det som gör det så underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0