Uppdaterar bloggen med lite vårkänsla

Tog paus i pluggandet och uppdaterade bloggen med lite underbart ROSA =)

En ny måndag idag då, spenderat dagen framför datorn med en massa infektioner och webbföreläsningar, så spännande så.

Helgen däremot var helt amazing! Hockey i lördax med Roy, Syrgak och hans flickvän, pappa och Lasse. Brynäs-Djurgården, och nej, jag gillar inte djurgårdare, de verkar vara helt wacko... Som tur var spelade Brynäs helt jäkla great och det blev vinst med 2-1 <3 Underbart, och det var ganska bra drag på klacken också måste jag säga ;) Sen blev det pizza (eller sallad då eftersom man är så tråkigt nyttig) och hem och kolla på zombiefilm som Roy fick med hem från England, the walking dead, tydligen nån serie som gick i USA, okey serie men skitdåligt slut...

Igår var vi iväg till fjällnora och åkte skridskor med päronen. Mamma åkte skidor medan jag och pappa åkte långfärdsskridskor och Roy kämpade med på hockeyrör bakom oss. Stackarn... Hade som vanligt turbon med i form av galen Liza, och igår var hon verkligen GALEN! Det var fullfart och jag kunde bara åka med, och vi var ändå bra mkt snabbare än alla andra, mysvovvan =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0