All by myself =(

Varit ensam hemma i två dagar, det är inte kul. Saknar älsklingen så jag håller på att bli galen... Han är i England och fixar BE körkort, kommer hem på söndag. Hade jättegärna följt med men eftersom man är en sån ambitiös universitetsstudent blev man tvungen att stanna hemma och uggla... underbart... eller inte...

På tal om nått roligare så fick jag godkänt på mikrobiologi tentan, jag var helt säker på att jag kuggat så var något nervös när jag skulle kolla resultatet igår, men godkänd så nu är T2 iprincip avklarad =) Har ett PM som ska kompletteras bara.
Ikväll blir det hockey i Gävle med systeryster och fadern, Brynäs-AIK, ska bli skitkul, ännu bättre om Brynäs vinner ;)

Ciao people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0