Termin 3 av ssk igång =)

Termin 3 på ssk-utbildningen  igång, jag känner mig faktiskt riktigt taggad =) Roligt! IDag har vi föreläsning 15-17, inte lika roligt... Men trivs verkligen på ssk- utbildningen, det är verkligen det här jag vill hålla på med, awsome känsla =) Har dragit igång med agilityträningen igen lite lugnt också, var och tränade i söndax och bebis var jättehärlig, tror vi hade saknat det bägge två. Annars är det ju svårt att hitta på saker när man knappt kan gå utanför dörren utan skridskor...

Annars har det varit knutmasso 13/1 som traditionsenligt, det var galet! Blev liiite för mkt alkohol, dykning ned i en snödriva, vattenkrig med Alec (som jag fick hela skulden för och nästan blev utkastad, muppvakter!). Men det var kul hursomhelst :P

Tjo folket!


Kommentarer
Postat av: Sandra Carlen

Vad härligt allt låter! Hade gärna firat Knutmasso med er igen, är alltid galet;)



Massa kramar

2011-02-09 @ 01:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0