Träning och stolt matte

Det går jättebra med hundarna och jag e så glad =) Mkt bättre än jag trodde!

Idag har Toxie fått klorna klippta och det gick helt okey, hon tyckte nog det var jobbigare att bli fasthållen och tvungen att ligga still än själva kloklippandet, men efter lite debatt gav hon med sig och alla klorna är nu nyklippta och fina. På em hade vi ett kort pass med lite "lydnadsträning", tränade sitt, nej-varsegod och kom hit, gick jättebra, jag längtar till vi kan börja träna ordentligt! Annars har det varit en lugn dag, jobbat på mitt PM hela dagen, skriver om illamående vid cytostatikabehandling, intressant, men vill ha reviewer som tar upp kyla/svalka som omvårdnadsåtgärd, och det var ju inte det lättaste att hitta... kämpar på... Ikväll är det ridning och sen middag hemma hos föräldrarna, inte helt fel sätt att tillbringa en fredag.

Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!! Vet inte om du minns mig, men jag kom fram och pratade lite med dig på Hudik-tävlingen om valparna.. Ville bara säga Grattis till ett bra valpval och lycka till!! Ska bli himla kul att se en "mini-Jejja" ute på agilitybanorna framöver!!! :D kram

2011-03-11 @ 21:10:35
URL: http://takidasky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0