Streeeessss

Springer runt och fixar med en miljon saker, men inget vettigt. Imorrn drar vi iväg till England på bröllopsfest =) Ska bli så grymt kul! Spännande att se vad päronen säger också. Men eftersom jag har tenta imorrn fm tror jag inte jag kommer hinna åka hem emellan skolan och flyget, vilket innebär att allt måste ordnas ikväll. STRESS!!!!! Hundarna ska vara med Isabell så hon måste ha nyckel till lägenheten, plus lite info om hundmat osv. Är nog lite hönsmamma när det gäller mina vovvar, gillar inte att lämna dem, men tror nog Isabell fixar en helg :P Så det ska ordnas, men då måste jag sitta och vänta på att hon ska komma och hämta nyckel. Sen måste packningen fixas och eftersom vi bara ska ha en resväska med oss måste det samordnas med päronen, som ska iväg till Gävle och lämna Elvis hos Lasse och Marie först. Vilket innebär att jag måste vänta med det också. Vänta är inte lätt när man är stressad och vill fixa allt NU NU NU, så därför springer jag nu runt som en yr höna och pysslar med allt och inget för att hålla mig sysselsatt resten av kvällen :S bläää Får ge mig ut på joggingrunda när Isabell hämtat upp nyckeln så jag blir av med lite frustration haha

Bild från England förra sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0