Snart november

herregud, känns som det veckorna bara försvinner iväg, snart blir man väl som en av gummorna jag pratade med på Forshem för några år sen som sa att det bara var jul och midsommar hela tiden:P November ska bli en skitkul månad, inleds med Rättviksresa tillsammans med Roy och team Jennifer, för agilitytävling i rättviks körhall. SM-pinnar nu jäklar! Efter det är det en helg ledigt innan det bär iväg till England för fest i dagarna tre, eller ja, hela helgen iaf :P Blir bröllopsfest för Nikki och Dougie på lördagen. Jag har klänningen fixad och underkläderna beställda haha. Grejen är att jag hittade en helt okey klänning från Grekland i gaderoben, men den är liksom urringad i bak och utan axelband, så måste då hitta en BH utan spännen. Trodde inte det skulle vara så svårt, men efter att ha sprungit runt Uppsala i vild panik i några timmar gav jag upp och beställde på nätet istället, mycket enklare.

Igår var sista dagen på VFUn på Fålhagen. Kommer sakna dem! Trivdes jättebra och alla var så gulliga, även om jag kände (precis som många av mina klasskompisar) att det var som att backa lite i utbildningen. Efter VFU.n på MAVA förra terminen då man hade helt ansvar för "sina" patienter var det lite konstigt att bara få gå bredvid sjuksköterskan i tre veckor... Men hursomhelst har jag trivts jättebra på min VFU, så jag klagar inte =)

Nästa vecka blir det kortvisit på ätstörningsenheten på Ackis, sammanlagt blir det nog bara 1,5 vecka praktik eftersom lärarna lagt in föreläsningar och tenta mitt i alltihopa...

Nu blir det höstpromenad med underbaraste boyfrienden och vovvarna <3

Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0