Tattoos, cold and TENTA IGEN!

Tentarpluggar.. igen, nu är det dax för psyktenta, är det nått som borde orsaka förstämningssyndrom och psykoser så är det tentor, oh nu har vi haft på två veckor, inte kul...

För att tänka på nått roligare var jag och tatuerande mig igår! Blev en svala på handleden. Har funderat jättelänge på att tatuera mig, och en svala kändes på nått sätt rätt, symboliserade det jag vill på påmind om, tro på dig själv, var fri och flyg =) Blev jättenöjd med tatueringen och det gjorde inte i närheten så ont som jag trodde det skulle göra, TBC-sprutan var mkt värre :P

Var och tittade på hus i tidags, eller det är snarare Roy som tittade på hus, jag har ju inga pengar haha, men det var jättegulligt. "Huset" är ett litet torp med tre rum, utan avlopp och vatten, så det måste vi ju fixa isf men gården var jättefin med lada och blivande fårhagar :P Taggad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0