Cowboys and aliens

Ibland behöver man väl bara få bekäftat det man innerst inne redan visste... Till exempel, jag och Roy sitter i soffan en vardagkväll, på TV.n rullar reklamen för nya actionfilmen "cowboys and aliens", jag tänker tyst för mig själv- vem döper en film till cowboys and aliens? Det är ju så löjligt så det är inte sant, vad är deras målgrupp? Pojkar 4-5 år? Varpå Roy entusiastiskt utbrister "wow that looks cool, we have to go see that!".. Jaha, tydligen målgruppen pojkar 4-5 år och alla män som aldrig blir äldre än så :P

I övrigt har jag tillbringat morgonen med att djupandas och räkna till 10, varit så in i helv.. arg, brukar inte bli så arg på folk som inte hör till familjen men nu brann det i skallen. Är det nånting jag inte tål så är det att bli överkörd, tycker det är så jäkla respektlöst, och precis så kändes det på morgonen, totalt överkörd, hade lust att skicka både hatmail och ringa skrikandes i telefonen men lyckades lugna ned mig. Lite grann iaf...  måste nog hälla i mig mera kaffe och djupandas lite till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0