Jag<3 mig själv

Ja, då var det lugnt igen, måndag efter en intensiv helg. I lördags var det tjejmilen i stockholm. Jag och mamma skulle springa. Det var så HIMLA HÄFTIGT! Vilken stämning, och så mycket folk! Tror det var över 30 000 tjejer som sprang, och band som spelade längs hela banan. Jag trodde jag skulle springa på runt 75 minuter, startade med mamma i gruppen som var 80-85 minuter, joggade på som vanligt och upptäckte snart (till min stora förtjusning) att jag kunde springa om folk :P Inte helt fel för självkänslan. Jag kom i mål på 65 minuter, så stolt över mig! Nästa år blir det att starta i en tidigare grupp och då jäklar ska det gå ännu fortare! Längtar redan till nästa år, tyvärr är mitt ben lite knas, tror jag har sträckt det, annars hade jag varit ute och galopperat runt på vägen på än gång. Nu blir det vila några dagar så benet hinner fixa till sig, sen så!!

Bild på mig och mamma efter målgång i lördax!



I söndags var det tävling på TBK. Jag var tävlingsledare och jättenöjd med hur allt flöt på. Vi hade bra väder och alla funktionärer jobba på kanon bra! Härligt jobbat gänget! Tror de tävlande var nöjda också vilket ju är det viktigaste. Tyvärr hände det nånting jättesorgligt under lördagens tävlingar när Pernillas lilla jackrussel Zeven plötsligt föll ihop och inte gick att rädda. Sänder många kramar till Pernilla, kan bara tänka mig hur chockad och ledsen hon måste vara.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0