Här har det visst varit tyst ett tag

Hörde att man tydligen bör skriva minst ett par inlägg per dag för att vara en bra bloggare, känner att jag har en bit kvar då :P

Vad händer in the world of Therese då? Just nu är det väldigt lugnt, läser vetenskaplig metod i skolan och är färdig med det mesta som mkt ledig denna veckan, skönt. Idag var jag bara i skolan nån timme, lyckades nämligen försova mig imorse så blev lite sen morse. Höll nästan på att missa tåget också, tågen går ALLTID 35 på mornarna men just tåget, som jag trodde skulle gå 8.35, gick 8.30! Hann precis med det, hade väl en halv minut tillgodo. Annars hade det blivit riktigt pinsamt om jag missat tåget också. Efter den tuffa skoldagen gick jag in på tre för att fixa min mobil som inte ville ladda ned appar, det slutade dock med att jag gick därifrån med en ny samsung galaxy...? Hur sjutton? Jäkla försäljare, men om erbjudandet nu är så bra som det lät så har hon rätt i att jag lär spara pengar på det, hoppas hoppas...

Nu ska jag ut i regnet och promenera med mina skruttvovvar. Har sprungit som en galning i fyra dagar i rad nu så idag blir det bara promenad. Vårruset närmar sig med stormsteg, känner mig faktiskt riktigt taggad. Är otroligt nöjd med mina nya skor och tycker konditionen börjar bli riktigt bra, så bring it on bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0